dimecres, 24 de setembre del 2008

Hasret Gültekin - Şu Kanlı Zalim



Avui ha estat el primer dia de conferència. Encara no he parlat. Temps per fer turisme... Demà: Hamam :D
Ja sé perquè aquí resen 5 cops, perquè després han d'anar en cotxe, i les probabilitats de morir són molt altes. És en aquells moments en els que la vida d'un corre perill quan més t'aferres a la fe, doncs aquí és el mateix, el que passa que els cotxes fan que la vida d'un corri perill sempre. Vaja, que avui he pillat un taxi i no m'he fet caca a sobre perquè ja anava servit... Dos imatges: 110Km/h per dins de la ciutat, marxa cap a endarrere en quelcom com la ronda del mig.

Hasret Gültekin - Şu Kanlı Zalim (clica per veure la lletra)

2 comentaris:

e. ha dit...

sí, a Turquía condueixen com uns autèntics temeraris (riu-te'n dels italians, i sense arribar als extrems asiàtics...), jo també vaig patir molt anant amb un bus de l'aeroport (altrament dit carricoche), on vaig haver d'anar de peu i que en una frenada quasi em menjo el vidre del davant!

això del hamam... vols dir banys turcs ;)

brufus ha dit...

juaz, vaig pensar en la discussió que ja vam tenir, quan escrivia. Però he comprovat in situ que hamam=bany turc!!