dissabte, 6 de setembre del 2008

Coldplay - A message & Phil Collins - Another day in paradise



I és que sóc un romàntic. Per això, com a única excepció, única, posaré dues cançons el mateix dia. I clar, em veig obligat a explicar el perquè d'aquesta excepcionalitat. Doncs ja fa forces dies, vaig rebre un mail de la noia de vide que em demanava que poses, avui, aquesta cançó de Coldplay per a en Rayuela, i clar em vaig comprometre a fer-ho. Fins aquí tot correcte. Ahir però vaig rebre un altre mail, aquest cop d'en Rayuela que demanava aquesta cançó, de l'amic Phil, també per avui, dedicada a la noia de vidre. Idò que havia de fer jo?

Bueno parella. Espero que en cas de produir-se qualsevulla unió civil/religiosa/o d'altre mena em declareu padrí, testimoni i qualsevol altra figura que es pugui ser en dites unions. I a partir d'ara repartiu-vos els dies importants ;). No sé ben bé perquè, però suposo que avui deu ser quelcom important per vosaltres, així doncs accepteu les meves felicitacions. Que passeu un bon dia 6 de setembre.


Coldplay - A message (clica per veure la lletra)




Phil Collins - Another day in paradise (clica per veure la lletra)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

molt maco earenjoy!! Felicitats a la parella! Per cert, aviam si el sr rayuela es digna a donar senyals de vida. Noia de vidre, diga-li que t'expliqui el seu super negoci de refradament de cocacoles instantani. Encara ric. Beno felicitats altre cop !

Anònim ha dit...

eiiiiiiii!moltissimes gràcies a tots plegats!brufus, ens has deixat meravellats!un detall precios!i mes encara quan hem vist lhora q has penjat les cançons!no set escapa res e?:)i es q quan ens "vam dir" q haviem demanat tots dos cançons a learenjoy, ens vam quedar de pasta de moniato i ab la intriga de veure com te les "apanyaves". i q coi! q te les "apanyes" estupendament, inmillorable!jeje!i si, sembla ser q es un dia especial ;) arquer, la noia de vidre investigarà el tema cocacoles, quina por!
una abraçada!