dimarts, 19 de febrer del 2008

Marc Hernández - Castells que amb llàgrimes cauen

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Quan va nèixer earenjoy tenia, entre d'altres, la inquietud de donar a conèixer cançons poc conegudes... No sempre ha set així...

Avui però redimiré aquest fet. Us presento al Marc Hernández. Doncs bé...És veu que aquest any la cançó d'Eurovisió s'escull mitjançant MySpace, i aquest noi s'hi presenta.

A mi la cançó m'agrada, i a més, no us faria gracia sentir una cançó en català a eurovisión? Està el cas d'andorra, però quant més millor... Us imagineu dues cançons en català a eurovisión?

Bé encomano a tots a votar a aquest noi. Si no erro, podeu votar fins a 5 cops diaris.

Per fer-ho aneu aquí: Eurovisión-2008, seleccioneu la provincia de Barcelona, i aneu a la pestanya 4 (o busqueu-lo). Per votar no cal estar registrat, ni coses per l'estil.

earenjoy està amb en Marc.

Marc Hernández - Castells que amb llàgrimes cauen (clica per veure la lletra)

4 comentaris:

e. ha dit...

Doncs jo no sé si vull que hi hagi cançons en català a eurovisión representant a ejpañññi...

A tot això, hi ha una altra columna que es desmarca:

http://www.20minutos.es/noticia/351037/0/eurovision/myspace/chiki/

Borreguisme? potser sí, però com a mínim es mostraria agredolçament als europeus aquest estat.

ja em frego les mans...

brufus ha dit...

bueno... jo sempre he cregut que ajpaña seria molt diferent, si fos una ajpaña que defensés aferrissadament les moltes llengües (cultura en general) que es parlen dins de l'estat.

poder seria una ejpaña on molta gent s'hi sentiria més còmode... :)

i el chikilicuatre aquest ja té una plataforma prou gran per promocionar-se!

earenjoy segueix amb en Marc ;) -si ja sé que la plataforma no és pot comparar :p, però com a mínim algunes persones l'escoltaran -

Anònim ha dit...

Uuuuufffff.....no en sabia res de com anava això d'Eurovisió aquest any...i acabo d'al·lucinar!
Que fort la cançó q va primer...ostres, com es pot tenir tan poc criteri????!!!!!!!!!!!!

Ara pateixo una espècie de dualisme entre el fet de defensar que una cançó en català representi espaÑa i la vergonya aliena que em provoca el chiki chiki...

Però bé, encara em preocupa més pensar en les raons per les quals aquesta és la cançó més votada...

Aiiiiii, desconec les motivacions de la gent per votar-la, però des que ho he vist que tremolo pel q pugui passar el 9 de març!


(sóc la sònia d'escoltes....per si no m'ubiques :p)

Anònim ha dit...

jejejejejeje
Després de fer una petita cerca per la xarxa.....he vist que era això del chiki chiki!

Si...ja ho sé! Només calia fixar-s'hi una mica per veure que era el gilipolles però...no tinc remei!

Això em passa per no mirar la televisió o reduïr la meva cultura televisiva a Tv3!

(tot i així....segueixo tremolant pel 9 de març!)